Idag blev..

...det en hel del körning :D
Morfar kom hit, så körde vi ner min syster och hennes kompisar till Marieberg. För att vi sedan skulle tll Ikea och kolla på en pall till mig :) Vi hittade pallen vi sökte och åkte sen hem till morfar och bettsade (måla) den i en brunaktig ton. Efter lite knåpande så blev det bra! ;)
Åkte upp på stan och skulle äta på en resturang som jag inte minns namnet på, men blev inte så. Då det vr alldelles för mycket folk där! Så blev att vi gick till La Baguett istället :) Så nu luktar ja fortfarande curry HAHA!!
 
Iaf så åkte vi sen därifrån för att åka till en av morfars kompisar och lämna ljus, som vi köptmed till henne när vi va på Ikea. Hon tyckte vi kunde komma in på kaffe.. men jag orkade inte riktigt det samt behövde åka till stallet. Så skulle ta det en annan dag istället :)
Väl i stallet så mockade jag min egen box och en till, gjordehöpåsar och plockadeiordning maten. Borstade av Rocky och tränsade, satte på reflexer och skydd på mig. För att ta en kort ridtur uppe i paddocken trodde jag... Men tackvare att det var väldig blött där så blev det en kort tur i skog och mark. På vägen tillbaka till stallet så stnnade jag då jag hörde att folk pratade, men såg dom inte sen två sekunder senaare smäller ett fyvärkeriiii ! Och trodde jag skulle dö, men Rocky skötte sig, blev lite spänd då jag la honom på en volt men gick bra, dock fortsatte dom smälla så efter några stycken så valde jag att hoppa av. Ringde in till sallägaren (då det var hennes son som smälde xD) och bad dom "upphöra" smällandet en stund, så jag hann förbi och ner i stallet :) Vilket gick bra han skötte sig! Så blev "lite" miljö träning i dag i form av höga och smällande ljud ... Ska nog försöka hålla mig ifrån hästryggen när det gäller smällare nästa gång xD Men ändå nöjd och stolt över Rocky eftersom han tog det så "lugnt" som han faktiskt gjorde!! :')




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, fin blogg :)

vad händer annars då? :)

2012-01-02 @ 23:17:14
URL: http://sarasdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0