Dagar som denna...

... älskar jag helt ärligt!
Var trött i morse, men eftersom det är eftermiddagsvecka så fick jag sovmorgon! :3 Gick upp vid 10 och åt frukost, kollade mailen, duscha och sen gjorde jag mig i ordning och gick till bussen :)
Blev lite förvånad när det gick på kontrollanter på bussen, då jag inte har sett dom tidigare, dom kontrollerade iaf så alla hade betalat osv. Men det gick bra! :)
Sen hade vi skola till klockan var 17.00 och skyndade då och köpte en hamburgare x) och sen vidare till bussen.

Åkte till stallet och när jag kom dit så var Rocky lite sur för att jag kom dit när han hade fått gått in, i en smuttsig box och det var mörkt x) Men när han kom ut så blev han lite gladare, dock fick han stå på gången en stund medans jag mockade och gjorde kraftfoder, sen borstade jag han och fixade, tränsade och satte på massa reflexer! Och sen fick pappa min slänga upp mig ^^


Vi är påväg att hitta tillbaka och komma upp ur våran svacka! <3

Idag så jobbade jag mkt på att han skulle lyssna och inte "streta imot" när det blev jobbigt utan försöka ändå, vilket blev bättre och bättre efter en stund :D Har ju kört ganska mycket skritt arbete nu ett tag och det har verkligen gett resultat!! :') Han var mjuk och fin idag, och sprang inte iväg när vi travade utan lyssnade super :'3 Stolt över min ponny skrutt ;)

Nu ska jag gå och plugga och sen sova! Ha en bra kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0