Dagen!

idag så gick jag upp vid 8 för att släppa ut hästarna! Fick skjuts av mamma till stallet, tack! :)
Släppte ut dom, mockade hela stallet och fyllde på vatten överallt, sen åkte jag hem, men blev ett stop vid paddocken där jag pratade lite med en gammal stallkamrat, som lånar våran paddock ibland :p Följde med henne till sitt stall sen och kollade lite där, vi pratade och bestämde att vi skulle rida ut en sväng i morgon på morgonen, vilket sk abli kul :D Var länge sen nu ! :/

Sen åkte jag hem och ficxade lite här hemma, lagade mat och pysslade. Sen åkte jag tillbaka till stallet innan det hann bli riktigt mörkt och tog med mig min syster för jag orkade inte rida i dag haha, var inte så sugen på det, varför vet jag inte men :/ Så idag fick hon rida Rocky för första gångne vilket gick bra! Han skötte sig nästan hela tiden :'D När vi var klara så borsta vi av han och sen myste lite och fixade hö överallt och sen åkte vi hem :)
Sen när jag kom hem så lagade jag mat ytterligare en gång och sen satte vi alla oss och åt samtidigt som det blev Robinson på tvn ^^
Men nu ska jag gå ner och läsa sen ska jag sova! God natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0