..

Gick upp tidigt i dag för att åka till stallet och släppa ut alla hästar! Efter jag hade gjort det så mockade jag ur hela stallet (alla boxar) och fyllde på vatten överallt, eftersom vi har hinkar i stallet sedan våra vattenkoppar gick sönder så, behövs det bytas vatten där, vilket jag gjorde :)
Åkte sen hem, eller tänkte det men mötte en gammalstall kompis uppe i paddocken så stog och pratade där en stund sen blev det att jag cyklade med när hon red hem, så fortsatte vi prata en stund i stallet där hon har sin häst nu :) Sen åkte jag hem. Vi bestämde iaf att vi skulle rida ut i morgon ungefär vid 9.00 så ska bli kul att få lite sällskap ;)

Lite senare i dag så blir det att åka till stallet igen för att fixa all mat och även rida/busa har inte bestämt mig vilket ännu :p
Nu ska jag iaf sova middag, är sjukt trött x( God middag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0