Ett tag sen..

.. har inte haft någon energi till att blogga då det vart mycket i skolan och hänt saker både i stallet och hemma. Men ska "rycka upp" mig nu, tänkte kolla med er om ni ville läsa något speciellt?

Kanske ha "reklam byte" Man få en bild upplaggd i ett av mina inlägg med en länk om du gör lika på din blogg, skulle det vara intressan? :p


Denna helg och början på veckan har inte vart någon höjdare, så jag hoppas att den komande helgen och nästa vecka bli bättre!! Rocky har tyvärr vart dålig, dock ej halt! Men vart svullen.. men så igår när jag var där, så kom jag dit ca 1 timme efter dom hade gått in och då var han ytterst lite svullen, sen efter jag hade gjort klart det mesta så kollade jag honom igen och det var några timmar senare och då var han inte heller svullen, så nu går det ju åt rätt håll iaf :') Bäbis <3

Nu måste jag fortsätta plugga.. Men säg till om du vill att jag lägger upp något särskillt inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :) Jag skulle vara intresserad av att ha ett ''reklam byte'' :D Om du fortfarande vill ha reklambyten :))<3

Fin blogg :D

2011-12-05 @ 18:17:07
URL: http://emma-enimangden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0