sängen nästa!

Nu ska jag ta  och gå och lägga mig och läsa lite och sen sovaaa! Blir ingen sovmorgon i morgon utan ska gå upp och släppa ut hästarna och sen pyssla i stallet, kanska tar med mig kameran får se lite ;)
Men blir troligen att bara busa med Rocky i morgon eftersom han var så trött i dag så behöver han nog lite vila :p
Gick en promenad med han i dag och han var.. trött x) Men skönt att han inte är super pigg alla dagar ;) Men han ska få ta det lite lugnt i morgon efterosm han va så trött i dag samt för att jag avmaskade honom i dag! Gjorde det själv eftersom han var super duktig och stog helt stilla :D Han svalde alltihoppa och spottade inte ut något alls :D Så himla duktig min bäbis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0