tidbrist..

Igår hann jag inte skriva något inlägg om hur det gick med ridningnen, eftersom jag pluggade och fixade här hemma på kvällen efter stallet :)
Men iaf så blev det en uteritt med Johanna från stallet, vilket slutade med beslutångest men som resulterade till att vi red en runda som vi kallar "sättertorp runt" trotts att det var mörkt ute, vi träffade på flera bilar, som körde som vet inte vad.. och ett få tal som körde snällt!! Men så är det ofta där utikring tyvärr :/
Blev iaf både trav och gallopp i dag, vilket jag tror att han behöver tills på onsdag! Hade inte travat mycket innan han började bli svettig.. Men så kan det gå :/ Men det blir att klippa honom så snart som möjligt, hoppas på att han klipps redan i dag, men får se hur det blir med tid..

Ida så går jag ju i skolan.. länge för att vara fm vecka, men det är väl så det är antar jag, ska vara glad att jag inte slutar sent jämt ;) Men blir iaf att åka direkt till stallet i dag med, för att fixa transporten, klippa (förhoppningsvis), rida om tid finns, samt fixa med allt i stallet tills på onsdag!! Smörde sadel i dag iaf så blir att rida barbacka i morgon, men det funkar det med! :p

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Händer idag? :)

2011-11-23 @ 14:46:20
URL: http://ponnyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0