dagen..

...började med att jag gick upp och satte på mig kläderna och cyklade till stallet lite innan nio. Skulle släppa ut hästarna, (det var en annan som fodrade). Då var det bart på backen och "fint" väder :) Släppte ut dom och gav katterna mat, fodrade även med lite hö ute i hagen :)
Satte mig sen i sadelkammaren och sov (haha) en sväng med katterna.. Skulle bara värma mig, men somnade med en katt i famnen. Så kan det gå ibland... Sen iaf när jag vaknade så var det ca 5 cm snö på marken och snöade massor x(
Mockade, fixade hö och vatten vilket tog en stund och sen cyklade jag sakta och osäkert hem igen! När jag väl cykla hem var det inte många cm från en dm.. Var tungt och jobbigt att cykla så var trött när jag kom hem! Tog en dusch för att få tillbaka värmen och sen satte mig vid datorn en stund, somnade dock även här. När jag vaknade en stund senare, frös jag. Så bytte om igen och sen gick jag upp en sväng, fasnade vid tv:n men gick sedan ner igen och satte mig här.. Har vart vid datorn nästan hela dagen, förutom när jag var och åt x( Inte bra!!
Känns som om jag legat hemma i över en vecka och inte vart i stallet på lääänge fast jag var där för ett par timmar sen?! Ajja, blir att ta en ridtur i morgon med, kanske, om vädret tillåter så kommer jag att åka till ridhuset och rida :D Men det beror på vädret som sagt.. Håller iaf tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0